Kun treenihimo iskee, valitse Fit Tammisto.

Treenaa omin päin tai liiku ryhmässä. Meillä voit valita itsellesi parhaan tavan hoitaa kehoasi ilman hikoilua sopimuspakoista tai liittymismaksuista.
Osta treeniaikaa

Palvelut

Täyden palvelun kuntokeskuksemme tarjoaa kaiken mitä tarvitset lihaskuntosi parantamiseen, kehosi huoltoon ja täydelliseen rentoutumiseen. Kuntosali, ryhmäliikuntatunnit, personal trainer, hieronta, fysioterapia, saunat… jokaisella on lupa voida paremmin aiemmasta kuntotasosta, liikuntaharrastuksista tai harjoittelun tavoitteista riippumatta. Oletko valmis kokemaan miltä hyvä olo ja keho tuntuvat?

Asiakkailta kuultua!

"
Mukava ja hyvin liikkeelle lähtenyt kuntosali.
"
Salille aina kiva mennä esimerkiksi ystävällisen henkilökunnan vuoksi. Lisäksi salia kehitetään koko ajan.
"
Mukava sali käydä! Mahtavat työntekijät!
"
Henkilökunta ystävällistä. Palvelua uudistetaan jatkuvasti.
"
Huippu paikka! Paras kuntosali mitä olen koskaan käyttänyt!
"
Riku, omistaja, kiitos kun suhtaudut niin myönteisesti kävijöihin ja otat hyvin vastaan. Kiva, kun työntekijät moikkaa ja huikkaa lähtiessä.
"
Aina pirteä henkilökunta joka moikkaa ja huomioi. Tilat on siistit niin on mukava treenata.
"
Kokonaisuudessa saan aina vastauksen, jos jotain kysyttävää tulee. Henkilökunta tervehtii aina. Ja juuri nämä kyselyt että kuinka olen viihtynyt yms.

Liity postituslistalle

Haluan saada sähköpostiini uutisia ja kuulumisia Fit Tammiston energisestä arjesta.