Kun treenihimo iskee, valitse Fit Tammisto.

Treenaa omin päin tai liiku ryhmässä. Meillä voit valita itsellesi parhaan tavan hoitaa kehoasi ilman hikoilua sopimuspakoista tai liittymismaksuista.
Osta treeniaikaa

Palvelut

Täyden palvelun kuntokeskuksemme tarjoaa kaiken mitä tarvitset lihaskuntosi parantamiseen, kehosi huoltoon ja täydelliseen rentoutumiseen. Kuntosali, ryhmäliikuntatunnit, personal trainer, hieronta, fysioterapia, saunat… jokaisella on lupa voida paremmin aiemmasta kuntotasosta, liikuntaharrastuksista tai harjoittelun tavoitteista riippumatta. Oletko valmis kokemaan miltä hyvä olo ja keho tuntuvat?

Asiakkailta kuultua!

"
Ystävällinen ja helposti lähestyttävä henkilökunta.
"
Henkilökunta on aina ystävällistä, salille on kiva tulla.
"
Kiitos, ihan huippupaikka, aina kiva tulla ja olla!
"
Keskus on kaikin puolin huippu. Tylsää antaa arvostelu, jossa lähes kaikkiin kohtiin vastaus on erittäin hyvä, mutta ei voi muutakaan.
"
Toiveisiin on pyritty vastaamaan ja asiakaspalautteet otetaan tosissaan. Esim. Vauva äiti jumppa järjestettiin, kun sitä seudun äidit toivoivat. Oli todella hieno juttu!
Kiitos, huippu sali!
"
Asiallinen palaute, ystävällinen henkilökunta.
"
Salilla aina siistiä ja siivoojat aina hyväntuulisia ja iloisia, tervehtivät aina. Henkilökunta ja omistaja ansaitsevat myös kiitoksen!

Liity postituslistalle

Haluan saada sähköpostiini uutisia ja kuulumisia Fit Tammiston energisestä arjesta.